20 augusti, 2010

Vilken händelserik dag!

Igår hände något helt fantastiskt för hela vår familj. Vi fick besök redan vid 8:40 här hemma av ett film team. En assistent, ljudkille och en kamerakille. Sen vid 9.00 drog allt igång kan jag säga.. Vi fick besök av snyggo Anders, som alla kallar honom, även kallad Arga snickaren.. Jag var så nervös så jag inte visste vad jag skulle säga eller vad jag skulle göra, medans Marcus var cool lugn. Efter mycket väntande och pratandes så kommer anders fram till oss och ger glada besked.
-Vill ni ha min hjälp?
Absolut vill vi ha det, sen blev det kramar i massor och en sten släppte från mitt hjärta. Vilken lättnad vi kände i just den stunden! Marcus blev så glad att även han kramade om Anders, så fint!!
(Jag kan inte berätta allt än tyvärr) Men om någon vecka så drar allt igång kan jag säga..
Vi har fått ett uppdrag av Anders i alla fall och jag längtar så mycket efter att få se resultatet av alla deras projekt. För jag tycker att dem är så fantastiskt duktiga allihop!
Jag hoppas att dem kan hjälpa oss med värmen på något sätt i alla fall, då det börjar bli kallt om nätterna nu. Annars måste vi upp till banken och ta lån omgående för att ha råd att fixa det själva..
Nu blir det lite wii spelande och sedan plocka undan lite här hemma som vanligt efter att barnen varit igång..
Igår somnade HELA familjen tidigt.. Noah somnade vid 17, Liam vid 16:30, jag och Marcus sov vid 20.30.. Och alla sov till 7 ungefär förutom Liam som vaknade 7:45.
Det var en sådan händelserik dag igår, från halv 9 på morgonen till ca 17:30 på kvällen.. Så inte konstigt att vi var trötta.. Hehe
Hoppas att ni får en bra dag!
Kramar Anka

1 kommentar:

  1. Grattis.. Åh jag kommer att titta på det avsnittet verkligen.. Jag tycker oxå att hela det teamet är kanon goa..

    SvaraRadera

Powered By Blogger