22 augusti, 2010

men vad f*n...

Jag är på lite pissigt humör, eller mer väldigt väldigt irriterad..
Det har inträffat något som göra att jag och Liam verkligen INTE går ihop. Vi bråkar HELA tiden!! Vad jag än säger til honom, vad jag än ber honom om etc så slutar det i bråk mellan oss två.. VAD HAR JAG GJORT FÖR FEL????
Han beter sig inte så mot Marcus.. Snälla någon som kan tips om vad jag ska göra???
Jag älskar denna lilla människa mer än jag kan beskriva, men jag är ärlig när jag säger att det gör ont i mig av att se honom bete sig som han gör mot mig... Jag känner bara att det här är mitt fel.. Men är det verkligen så???
Kramar Anka

1 kommentar:

  1. Hej gumman!

    Jag förstår att det är jobbigt men tyvärr är det enda råd jag kan ge att bita ihop.

    Det är nog bara en svacka för Benjamin och jag har det likadant och jag har flera andra vänner med barn runt 3år som oxå har det så =( det är f*n inte kul och sjukt jobbigt men tyvärr tror jag inte att det finns någonting man kan göra...

    Massa styrke kramar

    SvaraRadera

Powered By Blogger