22 augusti, 2010

Gröna Lund.

Idag tog vi beslutet att åka till Gröna lund med barnen. Vi har haft en super mysig och rolig dag tillsammans.
Vi kom dit vid 12 och åkte hem vid halv 4 eftersom att barnen började bli trötta då.
Jag och Liam åkte tekopparna och tåget tillsammans och Marcus åkte flygande elefanterna med honom. Sen blev det en lugn tur på häst karusellerna för både mig, Noah och Liam.
(bilder kommer)
Liam tyckte nog att hästen och elefant karusellen var roligast.
Vi vann även lite nallar, godis och leksaker till barnen, så dem har varit så nöjda och glada hela dagen.
Även jag och Marcus har haft en underbar dag med barnen. Noah somnade redan vid halv 6 då han var helt slut efter denna dag. Liam är dock fortfarande vaken, men bör somna när som.
Jag har städat i köket idag, plockat en massa och rensat för fullt. Sen har jag även städat i typ hela källaren, plockat och kastat en hel del. Och sorterat lite.
Skönt att få lite gjort.
Fick besked från ett jobb jag sökt också, kul kul. Ska på en infoträff på tisdag kväll om denna tjänst och se om det kan vara något för mig kanske.
Denna vecka bjuder på jobb... kommer att vara helt slut känner jag redan nu, haha.
Nu ska jag nog ta tag i badrummet tror jag och sen sova tidigt. Då vi får besök imorgon vid 10 och jag har en del att fixa innan dess + att barnen ska fixas och lämnas hos dagmamman också.
Hoppas att ni haft en bra helg!
Kramar Anka

1 kommentar:

  1. Heej va fin bloggen blev... =)
    Kul att "anders" ska komma...
    Ha de bra.. kram...

    SvaraRadera

Powered By Blogger