18 augusti, 2010

Nervös???


Jag är riktigt jäkla nervös kan jag meddela er! Imorgon får vi besök av Anders (från arga snickaren) och det ska bli väldigt intressant. Vi hoppas så klart på positiva besked, men han kan lika bra säga nej tack. Så nervöst som tusan är det här.

Noah är hemma idag, då han blev hemskickad från dagmamman igår med hög feber. Idag mår han bra, men tänkte låta honom vara hemma en dag för att återhämta sig. Men imorgon är det dags för honom att gå igen.

Klockan 9 imorgon bitti kan ni väl hålla tummarna för oss, då är det dags för mötet med Anders.


Idag har jag skickat iväg ett cv, hoppas nu på återknytning från företaget. Måste tacka Veronica på detta företag för all hjälp du givit mig! Du är guld värd. :)


Igår var vi tvungna att hämta resesäng till Noah, då han har skakat/hoppat sönder spjälsängen. men förstår att den inte tål så mycket längre. Den har varit med sen Marcus var liten, så noah är 5 barnet som använder den. Men nu har den gjort sitt och åker med till tippen idag eller i helgen. Han får ha resesängen tills han kan sova i en stor säng, känns onödigt att köpa en ny spjälsäng nu när han är 14 månader redan.


Idag blir det nog en rätt så lugn dag, ska strax hoppa in i duschen och sen äta lunch med noah när han behagar att vakna.


(Gud jag är super nervös inför imorgon, hjälp mig att coola ner mina nerver)


Kramar Anka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Powered By Blogger