09 augusti, 2010

money och jobb!

Ojojoj säger jag bara.. Kan börja med att jag har fått mina skattepengar... klirr i kassan var det här, 23.000 rikare bara sådär.. Härligt.. Men dem försvinner typ direkt då vi ska betala av lite av bilen.
Idag är Noah och Liam hos dagmamman, Noah fick stanna kvar idag och testa på att äta mat och kanske sova om det går.. Jag hoppas att det går bra, då jag ska börja jobba nu!
Och med nu så menar jag IKVÄLL...
Jag åkte ner till jobbet för en stund sedan och fick besked att jag blivit omplacerad till laget som börar jobba ikväll, så jag kliver på ikväll klockan 21:30-06:30. Kommer nog vara helt död imorgon bitti.
Men sen fick jag även reda på lönen idag, vilket gör det rätt okej att gå ner och jobba 14 dagar i månaden ;).. Hihi. Jag är mer än nöjd kan jag säga!!

Nu måste jag åka och hämta ut mina nya arbetskläder.

Ha det bra!!
Kramar Anka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Powered By Blogger