09 augusti, 2010

mhm..

Jag har nu varit och hämtat ut mina arbetskläder, jätte fin jacka fick jag ta ut. Jag blev hjälpt av en ung kille, så jag blev typ nervös när jag skulle testa skorna och jackan, för jag kände hur han tittade på mig hela tiden, haha.. Men vi hade i alla fall kul under tiden och pratade en hel del. Alltid trevligt med pratglada människor.

Det går jätte bra för noah hos dagmamman, vi har pratat nu till och från. Han har ätit mat, lekt, varit ute, ätit frukt och nu sover han. Allt har gått super bra, riktigt skönt att höra faktiskt. Hon är en underbar dagmamma till mina barn måste jag säga!

Jag ska passa på att vila nu innan jag måste åka och hämta barnen. Jag förstår inte hur jag ska orka gå och jobba halv 10 kväll, jag kommer nog somna ståendes någon stans, hehe...Och då skojar jag inte.. =)
Kramar Anka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Powered By Blogger