08 augusti, 2010

Mardröm!!!

När vi sov på landet i helgen så hade jag en otroligt hemsk/äcklig dröm. Det var om Marcus och en annan tjej, det var så verkligen att när jag vaknade så var jag så kallsvettig. Han var alltså otrogen mot mig med en annan dam och denna mardröm har satt sig i mitt huvud.. Så nu går jag och frågar Marcus stup i ett om han varit otrogen, haha.. Det var så fasligt verkligt att jag har svårt att tro att det BARA var en dröm, fast jag vet att det var det..

Idag har jag fått shoppa skor till bröllopet som vi ska gå på i helgen. Jag fyndade ett par super söta vita högklackade skor, kostade igentligen 229 kr, fick dessa för 69:-.. Marcus hittade också ett par jätte fina skor som han ska ha på bröllopet, tror dem kostade 299, så inte alls farligt. Det blev även en ögonbrynspenna till mig och en ny deo.
Jag skulle behöva köpa en vit tröja som jag kan ha över klänningen på bröllopet, men får ta något som jag har hemma.. Det ska bli så mysigt att gå på bröllopet, en massa goa vänner kommer att närvara och en av våra nära vänner ska vigas så det kan inte bli bättre..
Barnen kommer att få tillbringa lördagen med farmor, david och anneli... (Tack för att ni ställer upp). Liam ska få sova hos anneli och david till söndag och Noah kommer att sova hos farmor och farfar.. Jag hoppas att det kommer gå bra med Noah.
Jag är riktigt nojig, då han aldrig sovit borta förut.. Men det ska nog gå bra!

Marcus är duktig och klipper gräset just nu och jag har städat lite överallt i hela huset. Ska strax gå ner i källaren och hämta upp tvätten och hänga upp den. På onsdag kanske vi blir med ny soffa, en Ektorp svart. Det är då en 3 sits en 2 sits och en fotölj!

Nu ska jag fixa lite mer hemma medans barnen sover!
Kramar Anka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Powered By Blogger