02 augusti, 2010

Piss humör..

Jag ber om ursäkt till dem som fått stå ut med mitt humör idag.. Så här dagen innan min lingon vecka så åker mitt humör verkligen berg och dalbana. Det är skit jobbigt och jag tycker synd om Marcus som fått stå ut med det. Jag började bråka med honom för att jag inte hittade min sko, haha.. Det låter helt sjukt jag vet, men det kokade över. Jag ville åka iväg och sola, kom dock inte iväg för att barnen gömt min ena sko (då blir jag irriterad), liam lyssnade inte på mig, marcus lyssnade inte mm.. Sen efter det har jag bara varit helt tyst.. Jag känner mig svullen, arg, irriterad och trött.. Men man får kämpa på iaf!!

Idag har jag varit nere på jobbet i hopp om att få reda på mina arbetstider, få nya arbetskläder och få reda på lönen.. Men ingen chef var där (irriterande)..
Så då åkte jag till lönekontoret för att rätt till min felaktiga lön, jag skulle fått ut semester lön denna månad som inte kom. Men så klart hade dom semester där och kunde inte hjälpa mig förens nästa vecka.. (mer irriterad)

Jag håller nu på att skola in Noah hos dagmamman, vi var där en timme idag och det gick jätte bra.. Han tog kontakt med henne nästan direkt och lekte på med de andra barnen. Super skönt. Imorgon är det dags igen. För på måndag klockan 21:30 ska jag förhoppningsvis börja jobba.
Kliver då på måndag klockan 21:30 och kliver av 06.30.. Kommer att var helt död första veckan, men det får jag ta.. =)

Nu ska jag gå och sova, är super trött..

Kramar Anka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Powered By Blogger