01 augusti, 2010

Hihi..

Idag har jag haft en väldigt mysig dag.. Var ute hos kicki på dan och fikade, Liam ville absolut inte åka hem. Han grät i bilen och ville åka tillbaka till henne. Det är så roligt att mina barn ser upp till henne. Hon är verkligen en fantastisk människa, på alla sätt och viss!
Noah bjöd på många kramar, det kan jag först eftersom att han fick både smultron, gurka och vinbär av henne och han kunde äta så mycket han ville, kan slänga in att han älskar smultron och vinbär (Så förstår att kicki blev poppis). Hihi

Anneli och David var underbarar idag också och tog med Liam till Kristallparken där han fick leka och bada i några timmar. ( Tack så otroligt mycket för det)!!!

Även jag har haft en bra dag då jag fick en stor present av Marcus idag.. En el Scooter.. Den är SÅ COOL!! Jag ska åka med den till jobbet så fort jag har möjlighet.
Bild kommer på den!(Den är röd)
Liam fick åka med mig, han tycker den är super häftig. (Mammas och pappas motorcykel kallar han den för, haha)
Ska ta med Liam på en längre tur en annan dag så han verkligen får åka scooter..

Vi håller på att vänja av Noah med välling, men jag fick ge mig i går natt då han inte ville somna och jag var såå trött.
Men inatt gick det bra, då han sov fram till 05. Då fick han en flaska av mig och somnade om till 08.
Vi får se hur denna natt går dock. Han somnade vid 7, vaknade vid 8 och verkade ha ont (tänderna tror jag). Så han fick en alvedon och somnade om vid 21:15.
Nu ska jag passa på att sova också, är så trött i kroppen av någon konstig anledning!!

Kramar Anka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Powered By Blogger