05 augusti, 2010

Jag är såå nervös..

Okej kan börja lite lätt med att inskolning för Noah går jätte bra. Han verkar trivas och det är så skönt att ha båda grabbarna på samma ställe. Idag var vi där i ca 3 timmar och det funkade super.

Efter dagmamman så åkte jag till Babyland för att inhandla ett sparkskydd till noah, ett sparkskydd till Liam med bord och massa fack, sedan blev det två solskydd. Allt detta med Cars på självklar, då våra små älsklingar verkligen gillar bilar. Sen blev det två nappar också, eftersom att Liam gärna biter sönder alla nappar omedvetet.

Igår fick jag ett samtal som jag väntat på i flera månader nu! Jag blev såå nervös när jag skulle ringa upp till denna kille som heter Henrik. Men allt gick bra och han sa att den 19 augusti så kommer Anders hem till er. Det är viktig att både du och Marcus är hemma. Detta kommer att filmas, men det är inte helt 100 % att ni kommer med i programmet för det. Jag höll på att ramla ihop när han sa att Anders från ARGA SNICKAREN kommer hem till oss.. Han är så cool och som alla tycker såå snygg.. HAHA.
Dem har redan varit här två gånger innan och provfilmat, då jag skickat in en ansökan till dem i början av mars i år. (men båda gångerna som de filmat har det bara varit en kille här med en kamera) Så vi har inte fått träffa Anders tidigare..
Jag hoppas så innerligt att vi kommer med i programmet då vi behöver en hjälpande hand här hemma.. =o)

Kramar Anka

1 kommentar:

  1. Men vad kul om Anders kommer! Hoppas ni kommer med och får det fint!

    SvaraRadera

Powered By Blogger