15 augusti, 2010

Barnen och bröllop!

Noah försöker nu att prata för fullt, man hör inte ett dugg av vad han säger. Men han försöker verkligen, så sött!!
Inatt sov noah första natten borta sen han föddes, det har gått jätte bra. Liam sov också borta inatt fast hos hans ena farbror David och Anneli, det hade också gått bra. Liam sov första natten utan blöja inatt utan att kissa på sig. Så det kanske är dags att sluta med blöja på natten för honom nu också.

Båda barnen sov borta pga av att vi var bort bjudna igår. Johanna och Stefan skulle bli man och fru ute vi sundby gård i huddinge. Det var så vackert, dem gifte sig ute på en brygga och vi gäster stod runt i kring och såg när dem lovade varandra evig trohet! Efter vigseln så bjöds det på mat, super god 3 rätters middag + tårta på det. Vi dansade, pratade, vinkade av bröllopsparet i en nercabbad bil, drack en massa god dricka och hade super trevligt.
Jag såg till så att jag fick glassplitter i foten också, (BRA JOBBAT).. Jag och fredrik stog och små larvade oss på dansgolvet, stog och dansade/knuffades höft mot höft (fredrik är en aning större än mig, haha) han råkade ta i lite väl hårt en gång och det resulterade i ett drinkglas på golvet.. Den flög bokstavligt talat ur min hand... Snälla personalen där tog snabbt upp allt så vi kunde dansa igen.. Jag och massa andra tjejer står och dansar efter en stund igen och alla barfota.. Då trampar jag på glas!! Tack och lov så fick marcus ut den lilla glasbiten efter mycket om och men...

Nu måste jag ta hand om skrikande barn här..
Kramar Anka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Powered By Blogger